۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۳۶

مشارکت آلمانی ها در کشتار مسیحیان سوری

مشارکت آلمانی ها در کشتار مسیحیان سوری

یک هفته نامه آلمانی از مشارکت شهروندان افراطی این کشور در کشتار مسیحیان سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فوکوس، اسلامگرایان افراطی آلمانی در عملیات شورشیان مسلح مخالف دولت سوریه برای تعقیب و کشتار مسیحیان این کشور شرکت می کنند. بر این اساس در حمله ای که روز ششم آگوست به دهکده های مسیحی نشین واقع در مرز سوریه و ترکیه توسط شبه نظامیان انجام گرفته، شمار زیادی از شهروندان آلمانی حضور داشته اند.

هفته نامه فوکوس این مطلب را به نقل از دو خبرگزاری غربی عنوان کرده و به عنوان شاهد ادعای خود از انتشار یک ویدیو از جانب شورشیان خبر داده است که در آن شورشیان به زبان آلمانی از حمله خود به ساکنان مسیحی دهکده ها سخن می گویند. بر این اساس طی این حملات شمار زیادی از مردم کشته شده اند. این ویدیو همچنین نشان می دهد شورشیان پس از کشتن سربازان سوریه ای، به اجساد آنها اهانت می کنند.

به گزارش فوکوس در حال حاضر بیش از 100 آلمانی افراطی که شماری از آنها مهاجرانی از کشورهای دیگر بوده و به عنوان شهروند این کشور شناخته می شوند، به سوریه رفته اند. از جمله این افراد می توان به "دنیر کاسپرت آلیاس دسو دوگ" خواننده رپ برلینی اشاره کرد که به عضویت جبهه النصره یکی از تندروترین گروههای شورشی سوریه درآمده است.

کد خبر 2127478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha